26-08-11

Amsterdam bij nacht.



8 opmerkingen:

  1. Prachtige avond opnames....zeer goed gedaan Stef

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Stef!
    Knappe avond foto`s.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Super mooi foto's, Stef - echt gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is heel erg mooi Stef, prachtige locaties uitgekozen zo met het water er bij. Super gedaan!
    Lijkt me heel leuk om ook eens te doen, maar ik ben een beetje huiverig om daar 's avonds met mijn spullen te gaan staan.
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ge-wel-di-ge foto's! woon je dicht bij amsterdam of niet? ik wel, nouja ene half uurtje rijden. je kan echt ontzettend mooie foto's maken! hopelijk krijg ik een spiegelreflex voor kerst, of een grite bijdrage hihi. en dan maar hopen dat ik net zo goed world als jij!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe serie Stef!
    Mooi hoor, goede locaties gekozen met fraaie weerspiegelingen in het water.
    Ook prachtige luchten bij foto 1 en 3.
    Leuk hoe jij je steeds richt op een ander facet van de fotografie!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel!!!

    Super mooie foto's dit!
    I love Amsterdam <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!