07-08-11

Contrast



8 opmerkingen:

  1. Wow super mooie foto's! En je aantal volgers gaat goed, zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je reactie op mijn blog. Mooi die contrasten! Ik zal je gaan volgen en bij mijn links zetten.
    Fijne avond nog,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Dan jou prachtige contrastfoto's de 1e 2 vind ik erg mooi die met het prikkeldraad mist echter de mooie scherpte. Die zou ik zeker nog een keertje gaan proberen.

    Ik wil je best gaan volgen maar ik hoop dat je ook opbouwende kritiek wilt horen om zo je foto's nog meer tot zijn recht te laten komen. (en dat wil niet zeggen dat ik het allemaal weet hoor, ik laat mijn gevoel vaak spreken en je hoeft het er zeker niet mee eens te zijn.)

    groetjes
    yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Stef
    Ik ben het met Yvonne eens de eerste twee zijn heel mooi en het prikkeldraad mist scherpte
    het vuurwerk en het hondje vind ik ook erg mooi en jij komt er wel hoor
    succes
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Stefan,

    Mooie contrastfoto van de libel. Hij zit precies goed in het lichte vak. Ik zou hem nog meer croppen: takje ongeveer rechts uit de hoek, links veel eraf. Dan komt de libel nog meer tot zijn recht.
    Maar goed gezien.

    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Stef,

    Idd prachtige foto van de libel. Ook foto 2 heeft wel wat.

    Groeten,
    Arne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gedaan. Prachtige composities. Dit soort foto's moet je zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!