04-08-11

Roos.

8 opmerkingen:

  1. Wow! Deze is echt mooi gemaakt! Waar heb je die gemaakt? Echt heel erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahjo, is echt mooi.
    je hebt er echt talent voor,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje wel voor je reactie!!
    Deze foto is echt prachtig en de andere foto's op je blog ook!
    Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt prachtig! Ik volg je! Volg je me terug? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Stef, ik heb de volgknop ingedrukt.
    Wat leuk dat je zo gegrepen bent door fotograferen en je maakt erg mooie foto`s.
    Je hebt talent man!
    Ik zet je bij de blogs die ik volg op mijn blog, misschien zijn er daar ook mensen die je willen volgen en reageren.
    Veel plezier met je fotografie,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Rozen zijn m'n lievelingsbloemen. Ik heb op je reactie op m'n artikel gereageerd waarin ik uitleg hoe je tabbladen/kopjes krijgt. Hoop dat het helpt!

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!