08-08-11

Spookstad.

Deze stad, genaamd Doel ligt midden in de haven van Antwerpen. Een aantal jaar geleden hebben de inwoners hun huis moeten verlaten omdat de haven werd uitgebreid. Nu is dit nog steeds niet gebeurd. Het oogt als een echte spookstad! 


Ik zag een voordeur open staan en ben naar binnen gegaan, ze waren het huis aan het verbouwen. Tot dat ze te horen kregen dat ze het moesten verlaten. Bijna alles is blijven staan.































Het was er overal ondergeklad met graffiti. Sommige tekeningen vind ik erg mooi! Wat vinden jullie?




13 opmerkingen:

  1. Hallo Stefan,

    Een heel bijzondere lokatie om te gaan fotograferen. Ik had er al eens eerder foto's van gezien. Misschien zou wat slechter weer, of wat donkerder weer het nog versterken.

    Groeten Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Het is echt een spookstad! :) Lijkt me echt eng haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige serie Stef, hier kkun je jezelf wel uitleven he..... heb er al veel series van mogen zien ....maar die van jou zijn echt TOP!

    mijn complimenten voor je composities.

    groet, Joop

    heb even bij enkele van jou vriendinnen op hun sites gekeken....zijn ook erg leuke blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is een mooie lokatie, je hebt er super beelden van gemaakt, goed uit verschillende hoeken de beelden gemaakt, prachtig van kleur.
    Dit is wel een klein spookstadje.
    Ben ook even bij de andere wezen kijken, maar ze zijn prachtig, stuk voor stuk.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap fotowerk Stef, mooie variatie, goede standpunten en alles prima belicht.
    Je bent een jong natuurtalent ;-)
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Stef,

    Je laat ons hier prachtie foto's zien, goed opgemerkte objecten vooral het verlaten speelgoed vind ik een absolute topfoto Zeer sterke compositie maar ook de scherpte diepte is geweldig.
    Ook je openstaande deur met dat reusachtige beest vind ik gaaf gedaan.

    Ik ben er zelf ook geweest en je kunt er uren blijven fotograferen he
    op mijn site kun je bij diverse de foto's uit doel zien als je zin hebt.

    groetjes en nog veel fotoplezier
    yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow je hebt de spookstad goed weer weten te geven zeg. Laatste foto vind ik erg stoer. Je moet zoiets wel zien! Leuk!

    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw je hebt echt suupermooie foto's gemaakt! Het is echt een spookstad! I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè Stef,ik vind het het geweldige serie,het desolate komt erg goed naar voren,bijna luguber.Ben trots op je xxx Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Stef, ik ben maar eens even op tegenbezoek, om te kijken wie Stef is.
    Nou ik moet zeggen dat ik op de weblog van een jonge getalenteerde fotograaf ben terecht gekomen.
    Mooie blog heb en een goed oog voor fotokunst.
    Compliment!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat je een eigen stijl hebt, je kan mooi fotograferen! Ga zo door zou ik zeggen! Bijzondere stad zeg, zoiets vind je in NL niet zo snel. Mooie graffiti ook, die kraai op het gebouw, zoiets is best mooi op een huis ;-) Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Stef ,

    Ik ben sprakeloos!!!!!
    Wat geweldig mooi.

    Liefs Seet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!