31-10-11

Herfst

9 opmerkingen:

  1. Hallo Stef
    Je hebt de herfstsfeer heel mooi vastgelegd. Prachtig die gekleurde bladeren.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Stef!!!!
    Die kleuren en het licht vooral.
    Groet Seet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je prachtig gefotografeerd.... erg goed gedaan.

    Antw. op jou vraag een watermerk weet ik niet hoe men dat toevoegd....kan je helaas niet helpen...misschien even googelen.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Stef, ik weet niet hoe ik je kan bereiken om te antwoorden op je vraag dus doe ik het hier.
    Je naam en copyright teken kun je handmatig in een bewerkingaprogramma maken.
    Ik doe het met Lightroom maar als je dat niet hebt doe je voor het copyright teken; crtl-alt-c indrukken dan krijg je dit ©.
    Je naam moet je er dan zelf bij zetten.
    Bij Lightroom kun je het copyright op verschillende manieren in je foto zetten maar dat programma heb je vast niet.
    veel succes,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!