02-10-11

Krul.

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi Stef..... knappe opname.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow je hebt al veel volgers! Deze is écht heel erg mooi, ik geloof bijna niet dat jij die hebt gemaakt haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Stef, je gaat goed!
    Het is best moeilijk een Roos goed te belichten.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Stef
    Prachtige opname, je moet het maar zien.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Groetjes Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeel erg moooi! ♥

    woon je in amsterdam eigenlijk? want je hebt best veel foto's van amsterdam, hihi niet dat mij uitmaakt want ik hou echt van amsterdam.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ewaa broer nicew picturee

    X mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Stef,
    ik kijk regelmatig op je blog en vind dat je een goed oog voor detail en onderwerp hebt.
    Je onderwerpen zijn lekker gevarieerd en je foto's mooi scherp.
    Ga zo door, het kan alleen maar beter worden.

    Groeten,
    Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto! Je hebt echt prachtige foto's op je blog staan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Stef! Deze is echt héél mooi, haha. Je bent hier echt goed in.

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!